hola el blogo (?) haha!

Hej, jag är hemma väldigt tidigt för att jag klarade inte av att vara på PRAO:n, min nacke gjorde alldeles för ont.
Jaja, nu är jag hemma och tänkte ta någonting att äta strax.

Kossan berättade ju om hur det gick till igår såg jag, och ja det var ju inte så kul, även fast vi skrattat åt det en del, haha.

Men nu till något roligare, i helgen har jag tjejkväll! Eller mja, inte så stor utan det blir bara vi tjejer som brukar umgås men ändå, kul!
Men det retar mig lite att de snackar om någon present hela tiden, hmm.. Jag har räknat ut att den är från England och jag tror att alla är med på den.
Hmm..? Någon idé? Hehe.

Jaja, tror jag skall ta en tupplur och så återkommer jag med en underbar nyhet lite senare.
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0